Subject: [EBATURVALINE] -Puurkaevu asukoha kooskõlastus (Mereranna kinnistu)
From: "Gerli Aavik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 16:30:25 +0200

Tere,

Oleme projekteerimas Mereranna, Kabli küla, Häädemeeste vald, Pärnu maakond 
(21303:002:0129) kinnistule puurkaevu. Planeeritava puurkaevu asukoht jääb 
tee kaitsevööndisse.

Kas Transpordiamet kooskõlastab asendiplaanile märgitud puurkaevu asukoha 
(manuses)?

Heade soovidega

Gerli Aavik

Dokumendihalduse spetsialist

Puurkaevumeistrid OÜ

+372 5303 0068

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yR8tQ_zRwl4jboZTHYVLpEuNxV437ly2zzw7J_lkN3r1zihtuB4KmLKfETBeJJ2ggAWSS1RMztBG5W>

**Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne ning selle 
edastamine asjasse mittepuutuvatele osapooltele ei ole lubatud.**

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.